1. Splošne informacije
Splošni pogoji te spletne trgovine, ki jo upravlja družba PHARMAZINE d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS, TIRS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in veljajo za prodajo blaga, objavljenega na spletni strani starbalm.si, spletni trgovini družbe PHARMAZINE d.o.o. , Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju: spletna trgovina STARBALM).
Izraz stranka se v teh splošnih pogojih uporablja za vse fizične in pravne osebe, ki uporabljajo spletno stran spletne trgovine STARBALM, na njej opravljajo naročila in s slednjo stopajo v pogodbeno razmerje z uporabo spletne trgovine na spletni strani starbalm.si.
Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve uporabnika šteje datum, ko spletna trgovina STARBALM odpošlje obvestilo po komunikacijskem mediju.
Spletna trgovina STARBALM obvešča stranko preko elektronske pošte, navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko.
2. Splošni pogoji poslovanja
Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča pogodbena določila med spletno trgovino STARBALM in stranko. Predmetni splošni pogoji nadomestijo kakršnekoli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če uporabo predmetnih splošnih pogojev spletna trgovina STARBALM izrecno izključi v pisni obliki.
Predmetni splošni pogoji poslovanja so dostopni na spletni povezavi: https://www.starbalm.si/pogoji-poslovanja/
Predmetni splošni pogoji poslovanja predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in spletno trgovino STARBALM. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino predmetnih splošnih pogojev in potrjuje, da je v celoti seznanjen z vsebino predmetnih splošnih pogojev. Kot podpis pogodbe se šteje oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini STARBALM.
3. Sprememba splošnih pogojev poslovanja
Ob morebitni spremembi splošnih pogojev poslovanja, postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani https://www.starbalm.si/ in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev poslovanja.
4. Splošne določbe
Stranka je dolžna spletno trgovino STARBALM obvestiti o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za vzpostavitev in nadaljevanje pravno poslovnega odnosa (sprememba prebivališča ali sedeža, sprememba lastniške ali pravnoorganizacijske oblike, insolventnost itd.).
Spletna trgovina STARBALM zbira nekatere osebne podatke strank. Vrste osebnih podatkov, namene njihove obdelave ter zakonske podlage za obdelavo ureja dokument Politika zasebnosti, ki je sestavni del splošnih pogojev poslovanja. Stranke se lahko seznanijo s Politiko zasebnosti na spletni strani spletne trgovine STARBALM https://www.starbalm.si
Spletno trgovino STARBALM zavezujejo vse navedbe glede lastnosti blaga, ki so vključene v konkretni ponudbi oziroma pogodbi.
Že uporabljeni izdelki ali razstavni eksponati, ki se prodajajo v spletni trgovini STARBALM, so kot taki tudi označeni, vključno z morebitnim popustom iz tega naslova. S podajo naročila stranka potrjuje, da je bil z navedenimi lastnostmi blaga seznanjen in to tudi sprejema. V takih primerih spletna trgovina STARBALM ne jamči dostave v originalni embalaži, pač pa v primerni embalaži.
5. Cene
Cene prikazane na spletnem naslovu spletne trgovine STARBALM se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
V primeru dostave izdelkov je standardna embalaža vključena v ceno izdelka.
6. Naročanje blaga (potek nakupa)
Ponudba spletne trgovine STARBALM, se zaradi narave poslovanja spreminja hitro in pogosto. Ob registraciji v sistem PHARMAZINE d.o.o. , stranka pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo stranko nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Nakup v spletni trgovini STARBALM je mogoč tudi brez registracije, saj lahko stranka uporabi način »Hiter nakup«.
Ko stranka izbere želeni izdelek, ga prenese v voziček s klikom na gumb »Dodaj v voziček«. Ko je artikel v vozičku, sistem izpiše celoten strošek nakupa, skupaj s stroški dostave in ponudi 2 možnosti:
- Zaključek nakupa, s klikom na gumb »Na blagajno«;
- Nadaljevanje nakupa, s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom«.
Po kliku na gumb »Voziček« sistem izpiše povzetek oz. vsebino nakupovalnega vozička. Na tej točki lahko stranka spreminja količino artiklov, ki jih želi kupiti ali jih izbriše iz nakupovalnega vozička. V tej rubriki lahko stranka uveljavlja tudi veljavne kupone in sicer z vpisom kode, ki jo najde na samem kuponu.
S klikom na gumb »Na blagajno«, stranka nadaljuje z nakupom. Sistem stranko vpraša za naslov dostave in naslov plačila, ponudi pa ji tudi možnost spremembe naslova za dostavo in plačilo. S klikom na gumb »Na blagajno«, sistem stranko vodi do naslednjega koraka »Dostava«, kjer ponudi na izbiro 2 možnosti:
- Osebni prevzem, ki je brezplačen;
- Dostava preko hitre pošte, ki jo zagotavlja GLS, po ceniku objavljenem na naši spletni strani, pod rubriko »Dostava«.
Na tem koraku je za nadaljevanje nakupa potrebno prebrati tudi »Splošne pogoje poslovanja« in v kolikor jih stranka sprejme, mora odkljukati kvadratek, da soglaša s temi splošnimi pogoji poslovanja.
S klikom na gumb »Na blagajno« sistem stranko vodi do zadnjega koraka, kjer izbere način plačila:
- Nakazilo preko bančnega računa;
- Plačilo preko Pay Pal računa ali plačilo s kreditno kartico;
- Plačilo s kreditno / debetno kartico.
Če stranka naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko spletna trgovina STARBALM naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Spletna trgovina STARBALM lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, pokliče stranko na njeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, DPD obvesti stranko o predvidenem prihodu pošiljke. Kupoprodajna pogodba med stranko in spletno trgovino STARBALM je za naročene artikle na tej točki sklenjena.
Spletna trgovina STARBALM v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti stranko.
7. Plačilne metode
Spletna trgovina STARBALM strankam omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo po predračunu na poslovni račun spletne trgovine STARBALM, odprt pri OTP d.d.. Stranka po e-pošti prejme predračun, pri čemer rok plačila predračuna znaša pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor predračun do izteka roka ni plačan, se šteje, da je pogodba razvezana. V tem primeru spletna trgovina STARBALM ne jamči več za dobavljivost oz. razpoložljivost naročenih artiklov ter je prosta vseh obveznosti iz naslova konkretnega naročila;
- Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe, ki je v lasti podjetja Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo v podjetju. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron in Maestro (če vaša Maestro kartica to omogoča – preverite pri banki);
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino STARBALM in stranko je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina STARBALM potrdi prejeto naročilo, stranka pa prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno.
Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev. Za vse ostalo spletna trgovina STARBALM uporablja primerna tehnična in organizacijska sredstva za zagotavljanje varnosti in tajnosti osebnih podatkov ter plačilnih informacij.
8. Kuponi in promocijske kode
Kupon spletne trgovine STARBALM ima naravo darilne kartice. Vsak kupon je označen z edinstveno serijsko številko, Spletna trgovina STARBALM kot izdajateljica kupona pa je dolžna slednjega sprejeti kot plačilno sredstvo v okviru svoje spletne trgovine.
Kupon je vnovčljiv v roku 6 mesecev po datumu njegove izdaje, razen v primerih, ko je na kuponu izrecno naveden drugačen rok vnovčljivosti. Kupon je vnovčljiv samo v celoti, vrednost naročila pa mora biti višja ali enaka vrednosti kupona. V primeru, da je vrednost naročila višja od vrednosti kupona, mora stranka doplačati razliko do polne vrednosti naročila.
Zamenjava kupona za denarna sredstva ni mogoča.
Uporaba kupona je mogoča v postopku oddaje naročila na spletni strani. Po izpolnitvi ostalih pogojev za oddaje naročila lahko stranka v polju za kupone navede edinstveno osemmestno serijsko številko kupona ter potrdi s klikom na gumb “potrdi kupon”. Vrednost kupona sistem avtomatično odšteje od vrednosti naročila, ki ga stranka želi oddati.
V okviru posameznega postopka oddaje naročila je mogoče uporabiti več kuponov in največ eno promocijsko kodo.
Promocijska koda spletne trgovine STARBALM omogoča številne ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine (manjša darila ob nakupu, popusti, ipd.). Promocijska koda se lahko nahaja v raznih oglasih, e-poštnih sporočilih spletne trgovine STARBALM in na drugih medijskih nosilcih. Uporabljivost promocijske kode je časovno omejena; koda se lahko uporabi zgolj znotraj časovnega obdobja, določenega za posamezno kodo.
Stranka lahko kodo navede in potrdi v polju za promocijske kode v postopku oddaje naročila. Ko je koda uspešno potrjena, se iz nje izvirajoča vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) avtomatično odšteje od vrednosti naročila, stranka pa mora doplačati razliko do celotne vrednosti naročila.
V okviru enega postopka oddaje naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda naenkrat.
9. Dostava
Za vsa naročila in dostavo skrbi poslovna enota spletne trgovine STARBALM v Ljubljani (Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija ).
Cena dostave znaša 4 EUR. Za vsa naročila nad 65,00 EUR pa je dostava brezplačna. Blago kupljeno v spletni trgovini STARBALM, bo dostavljeno kamorkoli v Slovenijo po navedeni ceni.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je družba DPD, vendar si spletna trgovina STARBALM pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Spletna trgovina STARBALM se zavezuje, da bo blago dostavljeno oziroma storitev opravljena v obljubljenem času.
Stranka bo naročeno blago dobila na naslov, ki ga bo navedla v naročilu (dom, služba ali tretja oseba – v primeru dostave blaga tretji osebi, bo pri tretji osebi preverjena verodostojnost za prevzem blaga). Oseba, ki bo blago prevzela, mora pokazati ustrezen dokument (osebno izkaznico, potni list, vozniško dovoljenje). Prejemnik s podpisom potrdi prevzem blaga.
Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 3-5 delovnih dni. Za ostale izdelke je rok dobave odvisen od razpoložljivosti pri dobaviteljih in se je pred oddajo naročila o njem potrebno pozanimati po elektronski pošti.
10. Prevzem blaga
Stranka je dolžna prevzeti naročeno blago najkasneje v roku 14 dni po prejemu pisnega poziva spletne trgovine STARBALM
V primeru dostave blaga preko partnerskih dostavnih služb je stranka dolžna opraviti prevzem blaga v skladu s pogoji poslovanja dostavne službe.
11. Izstavljanje računov
Dolžnost stranke je, da pred izvedbo naročila pregleda vse podatke in specifikacije naročila. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov niso upoštevni.
Stranka se s potrditvijo naročila strinja, da se račun pošlje po e-pošti.
12. Lastništvo
Če v pogodbi med spletno trgovino STARBALM in stranko ni dogovorjeno drugače, si spletna trgovina STARBALM pridružuje lastninsko, avtorsko ter sorodne pravice na vseh dokumentih, ki so potrebni ali zagotovljeni v zvezi s sklenitvijo in/ali izvrševanjem pogodbe.
13. Poslovna skrivnost
Pogodbe, sklenjene med spletno trgovino STARBALM in stranko so poslovna skrivnost. Prav tako so poslovna skrivnost vsi podatki, ki jih spletna trgovina STARBALM posreduje stranki pred sklenitvijo pogodbe, kot so različni priročniki, navodila, tabele, ceniki, poslovni ali finančni podatki itd. Stranka se zavezuje ohranjati poslovne skrivnosti spletne trgovine STARBALM ves čas trajanja pogodbenega razmerja in še 5 let po preteku pogodbenega razmerja. V primeru kršitve poslovne skrivnosti je stranka odškodninsko in kazensko odgovorna.
14. Odstop od nakupa in vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrne. Stranka mora spletno trgovino STARBALM v 14 dneh po prejemu blaga na e-mail naslov info@starbalm.si ali na PHARMAZINE d.o.o. , Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija obvestiti o odstopu od pogodbe. Stranka mora po oddanem obvestilu, da odstopa od pogodbe blago vrniti v nadaljnjih 30 dneh.
Naslov za vračilo blaga je: PHARMAZINE d.o.o. , Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, Slovenija .
Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Stroške, ki nastanejo zaradi vračila blaga krije stranka.
Stranka lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki ji jo spletna trgovina STARBALM vrne z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.Spletna trgovina STARBALM strankam omogoča tudi zamenjavo artikla.Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem nemudoma reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 7 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovi, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.
15. Veljavnost v razmerju do tujcev
Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež stranke in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko stranka zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.
11. Oglaševanje
Objave ponudnika predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je izrecno določeno drugače v objavi.
PHARMAZINE d.o.o. jamči za karakteristike blaga, ki so kot take navedene na spletnem mestu starbalm.si. Zaradi tehničnih lastnosti izdelkov, so možna malenkostna odstopanja od dejanskega videza izdelka.
V namene oglaševanja uporablja starbalm.si tudi storitev Google Adwords Remarketing. To je storitev podjetja Google za uporabo remarketinga in vedenjsko ciljnega oglaševanja. Storitev uporabljamo z namenom oglaševanja na Google Search and Display omrežju za stranke, ki so že obiskale spletno stran starbalm.si. Od te storitve se lahko odjavite v Google’s Ads nastavitvah, ki se nahajajo v vašem Google profilu.
Kupec se strinja, da ga ponudnik preko elektronske pošte in/ali SMS sporočil občasno lahko obvešča o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova in telefonske številke kupca ne bo posredoval tretji osebi, razen partnerski oglaševalski agenciji, ki pa pridobljenih podatkov ne bo predelovala ali posredovala nikamor drugam, in jih bo uporabljala samo za namene oglaševanja. Oglaševalska agencija deluje v skladu s pogoji poslovanja podjetja PHARMAZINE d.o.o. . Kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic ali SMS sporočil.
16. Omejitev odgovornosti
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo spletna trgovina STARBALM stranki omogočila odstop od nakupa, hkrati pa ji bo ponudila drugačno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Spletna trgovina STARBALM si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si spletna trgovina STARBALM pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo spletna trgovina STARBALM nemudoma obvestila stranko o tehničnih težavah ter posredovala navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani spletne trgovine STARBALM na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.
Spletna trgovina STARBALM si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost stranke ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani spletne trgovine STARBALM nemudoma obveščena.
Spletna trgovina STARBALM si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
17. Odstop od pogodbe s strani spletne trgovine STARBALM
V primeru kršitve določil pogodbe ali teh splošnih pogojev s strani stranke ima spletna trgovina STARBALM pravico odstopiti od pogodbe brez nadaljnjih obvestil stranki. V takem primeru spletna trgovina STARBALM na transakcijski račun stranke vrne morebitne vplačane zneske.
Prav tako ima spletna trgovina STARBALM pravico odstopiti od pogodbe v primeru, če stranka, ki ni fizična oseba in postane insolventna ali plačilno nesposobna ali če ima blokirana sredstva na poslovnem računu več kot 15 dni, če je uveden ali zgolj predlagan postopek prisilne poravnave ali stečaja.
Spletna trgovina STARBALM ima pravico do odstopa od pogodbe, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti, če stranka daje spletni trgovini STARBALM neresnične podatke, ki otežujejo ali onemogočajo izpolnitev pogodbe in če ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo in temi splošnimi pogoji.
18. Obravnava pritožb in reševanje sporov
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med spletno trgovino STARBALM in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma.
Skladno z zakonsko ureditvijo spletna trgovina STARBALM ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga stranka lahko sprožila v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina STARBALM spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, stranka lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo stranka odda prek e-poštnega naslova info@starbalm.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina STARBALM bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila stranki, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Ti splošni pogoji spletne so veljavni od 17.09.2025 do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih pogojev poslovanja družbe PHARMAZINE d.o.o. .
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov! PHARMAZINE d.o.o.